czwartek, 20 lutego 2014

*Prolog*

Kim jest Dominik Tuszyński?
Zwykłym nastolatkiem szukającym szczęścia.
Chłopakiem, który powoli wkracza w dorosłe życie,
jednakże aktualnie jest ono dla niego bardzo trudne.
Różnorakie przeciwności losu, trudne decyzje, problemy..
Są doskonale mu znane, gdyż boryka się z nimi od początku swojego życia.
Czy "Tuszkowi" uda się spełnić jedno z największych marzeń?
Czy przekona rodziców do swojej pasji?
Może ktoś wyciągnie do niego pomocną dłoń?
Tego dowiecie się już niebawem..



Króciutki, ale moim zdaniem trafnie wprowadzający do całego opowiadania :)
Kiedy pierwszy rozdział? 
Szczerze mówiąc - nie wiem.
Możliwe, że dopiero wtedy, kiedy skończę opowieść o Łukazu & Angelice :)
Chyba, że jakimś cudem, nakłonicie mnie do zaczęcia go już teraz :D



Opowieść jest całkowicie fikcyjna, 
a zbieżność imion i nazwisk przypadkowa ;)

12 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie, jak dla mnie możesz zacząć pisać 1 rozdział już teraz ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego zawsze mam tak, że zakochuję się w twoich opowiadaniach od prologu ahhaha ;D
    Ciekawe, piękne, świetne, cudowne <3 !!
    Czekam z niecierpliwością na rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam kochana! Znowu zanudzę cię moją wypowiedzią na temat tego prologu. Jak poprzedniczka na górze ^^^^ Zakochałam się już po prologu! Nie wiem kurczę jak ty to robisz. Talent w 100% procentach. Ja już nie umie pisać, więc rozpaczam. Nie mogę doczekać się rozdziału pierwszego. Pozdrawiam i całuję :* Ann van Ginkel

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny prolog, muszę przyznać, ze bardzo ciekawie się zapowiada. Genialny pomysł na opowiadanie. Czekam na rozdział pierwszy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam SIĘ.
    Przyznam szczerze że zapowiada się strasznie ciekawa historia. <3
    A ja kocham takie historie <3 <3 <3
    POZDRAWIAM I OBIECUJĘ ŻE BĘDĘ CZYTAŁA.
    I OCZYWIŚCIE ZAPRASZAM DO SIEBIE http://borussssssia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się genialnie! <3 Masz mnie!
    Prolog boski, zapewne następne rozdziały też takie będą!
    Więc czekam
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :*
    Prolog jest bardzo ciekawy i opowiadanie zapowiada się ciekawie. Czekam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zapowiada:) Czekam z niecierpliwością:D Pozdrawiam

    Lemoniada;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodałam prolog :) Więc zapraszam http://badboys-marco-danielle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie się zapowiada :)
    Prolog cudowny *_*
    Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyno Ty jesteś niesamowita! Wystarczy, że napiszesz prolog i już wszyscy wiedzą, że to będzie nieziemskie opowiadanie <3 CZEKAM NA WIĘCEJ! :D
    http://bvbtomojezyciekocham.blogspot.com/
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa co będzie dalej !! ;O Piszesz świetnie ! ;* Pozdrawiam.♥

    OdpowiedzUsuń